„WatchTime Live 2020“: peržiūrėkite visas grupes ir pristatymus „WatchTime“

Spalio 21 – spalio 24 dienomis „WatchTime“ surengė savo pirmąjį „WatchTime Live“ virtualų renginį, beprecedentį internetinį festivalį, kuriame dalyvavo geriausi pramonės prekės ženklai, lyderiai, rašytojai ir kolekcininkai keturių dienų pristatymams, diskusijoms ir diskusijoms.

Žemiau galite rasti kiekvieną iš šių vaizdo įrašų, suplanuota daugiau akcentų ateinančioms savaitėms ir mėnesiams.

Diena 1: Spalio 21 d., Trečiadienis

Seiko Nardytojo 55-mečio skydelis ir pristatymas

Bendradarbiaudamas su „Watchtime“, „Seiko“ paminėjo „Seiko Diver’s Watch“ 55-metį ir plačią istoriją, kai palaikė drąsiausius tyrimus, pristatydamas žymiausių laikrodžių poilsį 2020 m.

Grupėje dalyvavo Jon Forrest Dohlin, Laukinės gamtos apsaugos draugijos Niujorko akvariumo viceprezidentas ir direktorius; Ericas Hofmannas, „Seiko Watch of America“ vyresnysis viceprezidentas; Munehisa Shibasaki, „Seiko Watch of America“ prezidentė ir generalinė direktorė; Becky Schottas, „Emmy“ apdovanojimų pelnytas povandeninis fotografijos direktorius, „Liquid Productions, Inc.“; ir moderavo Roger Ruegger, „WatchTIme“ žurnalo vyriausiasis redaktorius.


2 diena: spalio 22 d., Ketvirtadienis

„Bell & Ross“ prekės ženklo pristatymas

Pristatyme dalyvavo „Bell & Ross“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Carlosas Rosillo, „Bell & Ross“ įkūrėjas ir kūrybinis direktorius Bruno Belamichas, jį moderavo Rogeris Rueggeris.


MB & F prekės ženklo pristatymas

„MB&F“ įkūrėjo Maximilliano Büssero pranešimas su laikrodžių kolekcionieriaus Jeffo Kingstono saiku.


„Vacheron Constantin“ prekės ženklo pristatymas

Pranešimą skaitė Christianas Selmoni, „Vacheron Constantin“ paveldo ir stiliaus direktorius, moderavo Markas Bernardo, „WatchTime“ žurnalo vyresnysis redaktorius.


„Bremont“ prekės ženklo pristatymas

Pranešimą skaitė Gilesas ir Nickas Englishas, ​​Bremonto įkūrėjai, moderavo Roger Ruegger.


Aukštųjų technologijų skydelis su „G-Shock“ ir „Accutron“

Grupėje dalyvavo „Casio“ rinkodaros vadovas Mike’as Princiotto ir „Bulova“ generalinis direktorius Michaelas Benavente’as. Ją moderavo Calebas Andersonas, „WatchTime“ žurnalo redaktorius.


„Greubel Forsey“ prekės ženklo pristatymas

Prekės ženklo pristatymas, vadovaujamas „Greubel Forsey“ įkūrėjų Stepheno Forsey, kurį moderuoja Roger Ruegger.


„Flying High 2020“: pilotų laikrodžių skydelis su „Bell & Ross“, IWC „Schaffhausen“ ir „Bremont“

Grupės nariai buvo Nickas Englishas, ​​„Bremont“ įkūrėjas; Davidas Seyfferis, IWC Schaffhauseno muziejaus kuratorius; Robertas Kolconas, „Bell & Ross West Coast“ pardavimų vadovas; ir moderatorius Markas Bernardo.


„Norqain“ prekės ženklo pristatymas

Pranešimą vedė „Benqffer“, „Norqain“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, moderavo Calebas Andersonas.


„DeBethune“ prekės ženklo pristatymas

Pranešimą vedė „DeBethune“ generalinis direktorius Pierre’as Jacques’as ir moderavo Jeffas Kingstonas.


3 diena: spalio 23 d., Penktadienis

Laurent Ferrier prekės ženklo pristatymas

Pristatymą vedė meno vadovas Laurentas Ferrier ir moderavo Rogeris Rueggeris.


Tai sudėtinga! Pačios techniškiausios 2020 m. Haute Horlogerie kūriniai su A. Lange & Söhne, Greubel Forsey ir Vacheron Constantin

Ekspertų grupėje dalyvavo Anthony de Haas, A. Lange & Söhne produktų plėtros direktorius; Stephenas Forsey, „Greubal Forsey“ įkūrėjas; ir Christianas Selmoni, Vacheron Constantin paveldo ir stiliaus direktorius; ir moderatorius Jeffas Kingstonas.


„Blancpain“ prekės ženklo pristatymas

Pranešimą vedė Marcas Junodas, „Blancpain“ viceprezidentas ir pardavimų vadovas, moderavo Jeffas Kingstonas.


Nardymo laikrodžiai 2020 m. Skydelyje su rezervuaru, „Oris“ ir Carlu F. Buchereriu

Grupėje dalyvavo VJ Geronimo, „Oris“ generalinis direktorius Šiaurės Amerikoje; François Moreau, rezervuaro įkūrėjas ir generalinis direktorius; Michele Starvaggi, Carl F. Bucherer „International International“ vykdomasis viceprezidentas; ir moderatorius Rogeris Rueggeris.


„Breguet“ prekės ženklo pristatymas

Pranešimą vedė Šiaurės Amerikos Breguet prezidentas Ahmadas Shahriaras ir moderavo Roger Ruegger.


Istoriniai ženklai: „Žmogus už prekės ženklo skydelio“ kartu su Jaquet’u Drozu ir Carl F. Buchereriu

Grupėje dalyvavo Claudio Terjanianas, „Jaquet Droz“ prekės ženklo vadovas; Ron Stollas, Šiaurės Amerikos Carl F. Bucherer prezidentas; ir moderatorius Markas Bernardo.


4 diena: spalio 24 d., Šeštadienis

„Oris“ prekės ženklo pristatymas

Pranešimą vedė VJ Geronimo, „Oris“ generalinis direktorius Šiaurės Amerika ir moderavo Blake Buettner, „Worn & Wound“ vadovaujantis redaktorius.


„Grand Seiko“ prekės ženklo pristatymas

Pranešimą vedė „Grand Seiko“ prekės ženklo kuratorius Joe Kirkas ir moderavo Roger Ruegger.


Chronografai 2020 m. Skydelyje su Chopardu, Blancpainu ir A. Lange & Söhne

Grupėje dalyvavo Anthony de Haas, A. Lange & Söhne produktų plėtros direktorius; Marcas Junodas, „Blancpain“ viceprezidentas ir pardavimų vadovas; Pau Infante, LUC tarptautinių pardavimų vadovas ir moderatorius Jeffas Kingstonas.


IWC „Schaffhausen“ prekės ženklo pristatymas

Pranešimą vedė IWC „Schaffhausen“ generalinis direktorius Chrisas Graingeris-Herras ir moderavo Rogeris Rueggeris.


„Chopard“ prekės ženklo pristatymas

LUC tarptautinio pardavimo vadovo Pau Infante pranešimas su moderatoriumi Marko Bernardo.


Laikrodžių skydelio su RGM laikrodžiais, „Jacob & Co.“ ir „TudorCollector.com“ ateitis

Grupėje buvo RGM laikrodžių įkūrėjas ir laikrodininkas Rolandas Murphy; Keithas W. Strandbergas, laikrodžių pramonės veteranas ir „Jacob & Co“ vyriausiasis turinio vadovas; Rossas Povey, „Tudorcollector.com“ kolekcininkas ir įkūrėjas bei moderatorius Rogeris Rueggeris.


„Eberhard“ prekės ženklo pristatymas

Pranešimą vedė „Eberhard & Co“ generalinis direktorius Mario Peserico ir moderavo Markas Bernardo.


Norėdami prisijungti prie kito „WatchTime“ renginio, būtinai peržiūrėkite mūsų renginio puslapį čia ir užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį čia, kad gautumėte visus naujausius naujinius.

vyriški laikrodžiai