Praėjusį savaitgalį „French Open“ oficialiai užbaigė 11 kartų čempionas Rafaelis Nadalis ir pirmoji nugalėtoja Simona Halep, baigdamos savo rungtynes ant ikoninio raudonojo Rolando Garroso molio. Kaip ir pastarąjį dešimtmetį, Longinesas buvo prestižinės pozicijos kaip pagrindinis tarptautinio turnyro rėmėjas ir oficialus laikmatis.
Viena detalė apie „Longines“ dalyvavimą „French Open“, apie kurią daugelis teniso mėgėjų ir laikrodžių entuziastų nežino, yra ta, kad nors pasaulis stebi profesionalų varžybas „Roland Garros“, „Longines“ Paryžiuje rengia antrąsias molio teniso varžybas. The „Longines“ ateities teniso asai trijų dienų varžybose varžosi 40 berniukų ir mergaičių iki 13 metų amžiaus iš 20 skirtingų šalių. Jis gyvuoja nuo 2010 m. Ir suteikia puikią galimybę šiems paaugliams ir paaugliams varžytis pasaulinės klasės, atletiškoje atmosferoje. Šiais metais du nugalėtojai buvo Kilianas Feldbauschas iš Šveicarijos ir Viktorija Jimenez iš Ispanijos, kurie dominavo atidarymo, „Robin“ stiliaus varžybose, prieš laimėdami aštuonių sėklų turnyrą. Buvę profesionalūs tenisininkai Alexas Corretja ir Arantxa Sanchezas tarnavo kaip jaunimo turnyro globėjai, praleisdami laiką su žaidėjais ir siūlydami patarimus judėdami per savo rungtynes.
Turnyras daugiausia vyko po įspūdinga Eifelio bokšto aplinka, suteikdamas ilgalaikę atmintį ne tik žaidėjams, kurie pagal savo amžiaus grupę dažniausiai buvo įvertinti dešimtuke, bet ir jų šeimoms bei dalyvaujančiai spaudai. . Prieš prasidedant turnyrui, kiekvienas dalyvaujantis žaidėjas gavo „Chronograph“ versiją „Longines“ užkariauja VHP, tikiuosi, įkvepia meilę laikrodžiams, kurie tęsis dar ilgai jų teniso karjeroje. „Longines Conquest VHP“, apie kurią rašėme gausiai (mūsų išsamią apžvalgą galite perskaityti čia), taip pat tarnavo kaip oficialus „Roland Garros“ laikrodis ir pasižymi pliuso ar minuso penkių sekundžių tikslumu per metus, o tai yra vienas iš tiksliausi kada nors pagaminti šveicariški laikrodžiai su vidiniu reguliatoriumi.
Pasibaigus turnyrui, Feldbauschas ir Jimenezas buvo vainikuoti kaip čempionai, prekės ženklo ambasadoriai ir buvę teniso čempionai Andre Agassi ir Stefanie Graf „Musée Rodin“ surengė iškilmingą vakarienę prekės ženklo draugams, buvusiems ir dabartiniams „Longines Future“ teniso tūzų čempionams, dabartiniams ATP ir WTP žaidėjai, socialinių tinklų įtakininkai iš viso pasaulio ir spaudos atstovai. Dešimtmetį „Longines“ ambasadoriais buvę Agassi ir Grafas kartu su „Longines“ prekės ženklo vadovais pristatė du naujus, tik laiko ir datos turinčius „VHP“ modelius. Dubliuotas Laikrodžiai „Conquest VHP Stefanie Graf & Andre Agassi Foundation“, kiekvienas laikrodis bus parduotas aukcione, o visos pajamos atiteks Grafo labdaros organizacijai „Rytoj vaikai“ ir „Andre Agassi švietimo fondui“.
„Longines“ pradėjo konkursą, pirkdama kiekvieną laikrodį už 100 000 EUR, kad būtų galima parodyti prekės ženklo muziejuje Saint-Imier, Šveicarijoje. Kiti devyni rinkiniai šiuo metu yra internetinio aukciono, vykstančio iki 2018 m. Liepos 2 d., Dalis (pasiūlymą galite pateikti čia). Kiekvieną laikrodį rankiniu būdu pristatys Grafas arba Agassi, apsilankydami jų fonduose atitinkamai Hamburge ir Las Vegase.
Trumpame pokalbyje su „Longines International“ rinkodaros viceprezidentu Juanu-Carlosu Capelli (mūsų praėjusių metų interviu su juo „Longines Conquest VHP“ galite perskaityti čia) jis pastebėjo, kokie ypatingi yra „Longines“ ir „French Open“ santykiai. kaip pagrindinio sporto renginio tapatybė sklandžiai susiejasi su prekės ženklo mantra „Elegancija yra požiūris“.
„Mes nesame teniso pasaulyje. Mes esame atvirame Prancūzijos pasaulyje. „Longines“ yra frankofilų įmonė. Vienas svarbiausių sporto renginių Europoje yra „French Open“, o jo elegancijos ir žavesio tapatybė mums puikiai tinka “.