Kaip tapti marketingo ekspertu?

Pradėdami rinkodarą, daugelis žmonių daro tą pačią klaidą – mano, kad jos nėra daug.

Vidutinis naujokas sako: „Kadangi mes esame gėrimų erdvėje, atsiųskime puokštę savo gėrimų influenceriams . Tai reikia uždengti “.

Tiesą sakant, norint tapti rinkodaros ekspertu, reikia įvairių įgūdžių ir gebėjimų. Ir šiandien – kai greičiausiai turite šimtus, jei ne tūkstančius konkurentų – puiki rinkodara yra pagrindinė bet kurio klestinčio verslo dalis.

Jei savo prekę galite parduoti geriau nei kitas žmogus, jums seksis geriau. Paprastas ir paprastas.

Atsižvelgdami į tai, čia yra penki įgūdžiai, kurių jums reikia norint pereiti nuo pradedančiojo prie rinkodaros eksperto:

kantrybė ir gebėjimas interpretuoti duomenis

Negaliu pasakyti, kiek kartų mačiau žmones per anksti atsisakyti kampanijos ar nišos rinkos. Atsižvelgiant į dar kelias savaites ir keletą dalinių testų, jie būtų buvę sėkmingi.

Problema ta, kad daugelis žmonių nesuvokia, kaip blogai mažas imties dydis gali pakreipti jų rezultatus. Marketingo specialistas vykdo kampaniją penkias dienas, o tada prislėgti dėl žemo įsitraukimo į skelbimą lygio. Bet penkias dienas vykdydami minimalų biudžetą, jie sugebėjo pasiekti tik nedidelę tikslinės auditorijos procentą. Neatitikimai visada būna nedideli imties dydžiai.

Pavyzdžiui, jei paklausčiau kitų 10 sutiktų žmonių, ką jie mano apie mano mėgstamą filmą, jie visi gali sutikti, kad tai puiku. Tai nereiškia, kad visi Los Andžele mąsto vienodai, arba kad santykis atitiktų didesnę auditoriją.

Jei pasitikite savo idėja ir esate pasiryžęs ją išbandyti, taip pat turite būti kantrūs. Norint atsižvelgti į gautus duomenis ir nustatyti, ar imties dydis yra klaidinantis, reikia savęs ribojimo.

Kad būtumėte rinkodaros ekspertas, reikia daugiau žinių, nei daugelis įsivaizduoja. Bet jei sugebėsite įvaldyti šiuos penkis įgūdžius, sužavėsite kitus savo sugebėjimu iš tikrųjų suprasti ir bendrauti su vartotojais.

Suprasti bendravimo niuansus

 

Žmonės girdi „bendravimą“ ir galvoja: „Žinoma, aš žinau, kaip tai padaryti“.

Tikrovėje ne visi tai puikiai moka. Tarpasmeninis bendravimas turi ne tik daug skirtingų sluoksnių, bet ir rinkodaroje turite suprasti, kaip bendrauja kiti žmonės .

Rinkodaros specialistui nepaprastai svarbu iš tikrųjų suprasti, kaip kiti žmonės bendrauja ir bendrauja tarpusavyje.

Puikūs rinkodaros specialistai ne visada yra socialiniai drugeliai ir gali būti labai pagrįsti duomenimis. Jie gali labai gerai skleisti žmonių bendravimo ir minties modelius. Tiesą sakant, tokio tipo žmones rasite daugybėje rinkodaros pozicijų.

Rinkodaros ekspertai nebūtinai yra kruopštus pardavėjo tipas, tačiau jie moka tikrai gerai interpretuoti žmogaus elgesį.

 Įvairių stilių rašymas kopija

Nepaprastai naudinga suprasti, kaip rašyti rinkodaros specialistą. Rašymas yra tik dar viena bendravimo forma, ir jūs turite ją išmokti, jei norite, kad jūsų el. Laiškai ir skelbimai būtų sėkmingi.

Pagrindinė formulė yra tokia: dėmesys, susidomėjimas, veiksmas.

Rasite būdą iškart patraukti auditorijos dėmesį. Tada jūs juos domitės tuo, ką reklamuojate. Galiausiai pateikiate raginimą veikti, kuris ragina nedelsiant atsakyti. (Tai gali svyruoti nuo produkto pirkimo tada ir ten iki tiesiog paspaudimo ant nuorodos).

Jūs taip pat turite priversti savo pranešimą jaustis panašiu. Blogiausias dalykas, kurį galite padaryti kaip rinkodaros specialistas, yra skambėti kaip rinkodaros specialistas. Užtat norite, kad auditorija jaustųsi kaip bendraujanti su jais, kurianti ryšį ir kurianti ryšį.

Tą akimirką, kai jums atrodo, kad ką nors parduodate, žmonės nutyla.

Ideat ir bandymai

Per daugelį metų išmokau nepaprastai svarbią rinkodaros pamoką: vien tai, kad manau, jog idėja veiks gerai, dar nereiškia, kad tai bus hitas. Ir atvirkščiai, vien tai, kad tikiu, jog idėja sprogs, dar nereiškia, kad ji žlugs.

Rinkodaros ekspertai ir geriausi reklamos kūrėjai pasaulyje jums pasakys, kad jie labai pasikliauja dalijamuoju testavimu, kad įvertintų savo idėjas. Jei jie nori parduoti automobilį pagal tam tikrą demografiją, jie sukuria ne tik vieną skelbimą. Jie uždirba 15 ar net daugiau. Visi jie yra skirtingi, nes iš pradžių jie nėra visiškai tikri, kokie pranešimai veiks. Jie gali turėti išsilavinusių spėjimų, bet be duomenų niekas nėra konkretus.

Skelbimų rezultatams pasibaigus, duomenys susiaurinami. Rinkodaros specialistai žiūri, kas nebuvo gerai, mokosi iš to ir toliau prisitaiko ir kartojasi. Taigi, jei jūs tikrai norite pasisekti rinkodaroje, turite mokėti sugalvoti idėjų , o dar svarbiau – jas išbandyti.

Žinios, kaip parduoti, ir nauda

Didelis rinkodaros aspektas yra parduodamo produkto ar paslaugos pozicionavimas ir auditorijos suradimas.

Tiesą sakant, pardavimas yra vienas iš esminių elementų norint tapti rinkodaros specialistu. Jei nieko nežinote apie pardavimą, turėsite sunkumų suvokdami rinkodaros subtilybes.

Štai kodėl samdydamas rinkodaros pareigas visada ieškau kandidatų, kuriems teko ką nors parduoti. Tai taip pat neturi būti tiesioginis „Parduok man šį rašiklį“ tipo pardavimas. Jei jie praleido laiką tokioje vietoje, kur turėjo įtikinti klientus, pavyzdžiui, neatšaukti paslaugos, tai yra privalumas.

Kaip rinkodaros ekspertas, jūs turite žinoti, kaip patraukliai paaiškinti jūsų parduodamo pranašumus.