Buvo laikrodžiai, užimantys automobilių dizaino ir klasikinio laikrodžio dizaino sankirtą beveik tiek metų, kiek buvo laikrodžiai, pagaminti riešui. Bet kai jūsų įmonė yra „Porsche Design“ „Studio“ ir jūsų įkūrėjas yra Ferdinandas A. Porsche, žmogus, sukūręs „Porsche 911“, galima tikėtis, kad automobilio įtaka jūsų laikrodžiams bus šiek tiek ryškesnė nei daugumos. „Porsche Design“ laikrodžiams per šiuos metus įvairiais laipsniais pavyko ir nepavyko įgyvendinti šio mandato (ir per daugelį partnerysčių su tokiais laikrodžių gamintojais kaip IWC ir Eterna), tačiau 2017 m. „Porsche Monobloc“ pavara GMT, išplėtusi pavyzdinę „Chronotimer“ kolekciją, bendrovė pasiekė technologinį ir horologinį namų valdymą.
Nuo 2015 m., Kai „Porsche Design“ įsitvirtino kaip nepriklausomas laikrodžių ženklas – savo Šveicarijos gamybos įmonėje dirbant kartu su esama Austrijos dizaino studija -, jos laikrodžiai siekė supaprastinto „Bauhaus“ dizaino stiliaus (tinkamo žymiam vokiškam prekės ženklo pavadinimui). ), o „Monobloc Actuator“ tiekia šioje srityje, tačiau šiam laikrodžiui taip pat galima pritaikyti dar vieną meno pasaulio terminą: trompe l’oeil, fotorealistinės tapybos stilius, „apgaunantis akis“. Iš pirmo žvilgsnio šio laikrodžio išlenktas, statinės formos dėklas, iš kurio sklandžiai tekančio krašto lūžta niekuo dėtas, bet nedidelis, rievėtas vainikas, suklaidina akis, manydamas, kad jis yra gana paprastas savo funkcijomis. Tačiau juodas ciferblatas paneigia šią prielaidą, turėdamas du sukrautus chronografo subdialus, išorinį tachimetro skalę, datos langą, besisukantį „funkcijos indikatorių“ ir baltos trikampio formos GMT ranką.
Pirmoji reakcija gali būti sumišimas, po kurio bandoma išsiaiškinti įvairias funkcijas. Tikriausiai manytumėte, kad data ir GMT ranka nustatomi per karūną (ir jie yra: atsukite ją ir patraukite į antrą padėtį, kad pasuktumėte datą pasukdami į viršų ir per valandą perstumdami GMT ranką prieš laikrodžio rodyklę flanšo 24 valandų skalės žingsniai pasukant žemyn.) Bet kaip tiksliai, galite paklausti, ar aš įjungiu chronografą be stūmikų? Tada galite atidžiau pažvelgti į dešinę korpuso pusę ir pastebėti vos pastebimas siūles viršutiniame ir apatiniame dešiniajame kraštuose tiesiai ten, kur tie stumtuvai paprastai būtų. Padarykite šiek tiek spaudimo tai viršutinei daliai tarp siūlės ir vainiko bei voila – daugkartinis montuojamas svirtis įjungia vieną stūmiklį, integruotą į titano korpuso siluetą, o raudono galo centrinio chronografo sekundžių rodyklė pradeda lenktyniauti aplink. surinkite. Kitas spaudimas viršutinei stūmiklio daliai sustabdo ranką, o dar vienas paspaudimas į apatinę dalį po karūna užfiksuoja ranką atgal į 12 valandos padėtį ir nulines rankas ant chronografo subdialų 12 ir 6 valandomis.
Šios išradingos chronografo stūmimo sistemos dizainas yra trijų valstybių laikrodininkų „Porsche Design Timepieces AG“, Solothurn, Šveicarija, pastangų rezultatas; produktų dizaineriai „Studio FA Porsche“ Zell am See, Austrijoje; ir automobilių inžinieriai „Porsche“ plėtros centre Weissach, Vokietijoje, įkvėpti „Porsche 911 RSR“ lenktyninio variklio stumdomų vožtuvų. Nuostabu, kad stūmoklio / dėklo sistema taip pat suprojektuota su tarpinėmis, kurios neleidžia drėgmei patekti į korpusą net veikiant chronografui. Laikrodis yra pirmas, kiek žinau, tiesioginis „Porsche“ automobilių dizainerių indėlis į dizainą, ir tai, kad to indėlio rezultatai yra funkcionalūs, o ne tik estetiniai, yra svarbus pliusas.
„Monobloc Actuator“ yra neabejotinai didelis laikrodis: korpuso skersmuo yra 45,5 mm, o storis – 15,5 mm, o tai reiškia, kad jis prispaus tvirtai užsegamą marškinių rankogalį. Kaip ir aptakus automobilis, jo matinis titano dėklas yra lygios kreivės ir aštrūs kampai; aukštųjų technologijų išvaizda baigtas apdirbti stiklo karoliukais. Į įleistą, į vidų nuožulnų rėmelį užrašyta 24 valandų GMT skalė, prie kiekvienos porinės 2 valandų žymos ir taškų indeksų keičiant arabiškus skaičius nelyginių valandų skaičiumi. Karūna, kurios rievėtas paviršius liečia pirštų galiukus, prisukamas, kad laikrodis būtų atsparus vandeniui 100 metrų.
Atidžiau pažvelgę į ciferblatą, pastebime, kad jį supa tachimetro skalė – nuoroda į automobilių sporto laiką, randamą daugelyje lenktynių įkvėptų chronografų ir, be abejo, visiškai tinkama šiam laikrodžiui – ir 1/5 sekundžių padalyta skalė baltas. Raudonas centrinio chronografo rankos galas beveik puikiai sutampa su šių mažų maišos ženklų kraštais. Subdialas 12 valandą trunka 30 chronografo minučių, o 6 valandą – 12 praeitų valandų. 9 valandą yra minėtas funkcijos indikatorius, vietoj tradicinio mažų sekundžių subdialo, su besisukančiu baltos spalvos disku, kuris dėvintojui padeda suprasti, kad laikrodis veikia. (Atvirai sakant, mažų sekundžių subdialą būtų buvę lengviau perskaityti iš pirmo žvilgsnio, tačiau greičiausiai tai buvo sprendimas, kuriuo siekiama pagerinti ciferblatos švarą. Tiesiai priešais šį rodiklį yra stilizuotas „PD“ logotipas, kuris iš tikrųjų netaikomas bet labiau panašus į įdėtą į ciferblato paviršių, o žemiau, 4:30, nedidelis datos langas su baltais skaitmenimis juodame fone. (Vėlgi, šiek tiek didesni, drąsesni skaitmenys būtų lengviau įskaitomi, bet vėlgi greičiausiai pasirinkimas atliktas atsižvelgiant į dizaino paprastumą – ir, galbūt, daugiau dėmesio skiriant pagrindinio telefono skambučio rodmenims, ty dabartiniam ir praėjusiam chronografo laikui.)
Už rūkyto, permatomo, užsukto korpuso, kuris automobilių entuziastams gali priminti tamsintą priekinį stiklą, mes galime pamatyti judesio vaizdą – „ETA Valjoux 7754“ chronografo kalibrą, kurį „Porsche Design“ pritaikė savo griaučiu, pajuodavusi „Icon ”Rotorius. (Šiek tiek daugiau gręžiantis technologijų vadovams, ETA 7754 yra visur esantis integruoto chronografo ETA 7750 kalibras su pridėta GMT funkcija; jis naudojamas kaip pagrindas kitiems GMT chronografams, įskaitant, visų pirma, „Breitling Navitimer World“, „Longines Grand“ „Vitesse Chronograph 24H“ ir „Montblanc Timewalker Voyager UTC“.) Yra įrodymų, kad yra išlydyti varžtai ir keletas iš 25 brangenybių, taip pat perlagedekoruoti tiltai ir pulsuojantis balanso ratas svyruoja esant 28 800 v / h greičiui. Visiškai sužeistas, judėjimas turi 48 valandų galios rezervą.
Korpusas glaudžiai ir beveik vientisai integruojamas į „laserflex“ juodos spalvos guminį diržą, kurio viršutiniame krašte yra įdubta lenktynių juosta, o vidiniame krašte – reljefinis raštas, apie kurį įmonė visiškai neteigė, kad tai įkvėpta padangų protektorių, bet tikrai juos priartina protas. Labai reguliuojama sagtis turi dvigubai sulankstomą sagtį (pagaminta iš titano, su tokia pačia matine danga kaip ir korpusas), o platus sagties liežuvis tvirtai ir patikimai nuslysta į kvadratines perforacijas. Laikrodis turi įspūdingą riešo padėtį, tačiau dėka titano pasirinkimo, jis niekada nėra per sunkus.
Laikmetyje, kai automobilių ir automobilių lenktynių dizaino įtaka laikrodžiams yra labiau paplitusi nei bet kada, „Porsche Design“ su „Monobloc“ pavara sugebėjo sukurti tikrą estetinį ir technologinį išskirtinumą. Tai tikrai netiks visiems – yra ir tokių, kurie praleis kai kuriuos labiau įprastus chronografo elementus, pvz., Pastebimus stūmiklius ir kontrastinius rinkinius, esančius daugelyje kitų populiarių chronografų, taip pat kai kuriuos, kurie visada pasirinks plonesnius ir labiau klasikinio profilio, tačiau tai yra „laikrodžio laikrodžio laikrodis“, kurio unikalų funkcionalumą jo savininkai tikėsis pademonstruoti susidomėjusiems bendraamžiams. Tiems iš mūsų, kurie džiaugiasi naujoviškumu, tai taip pat verčia nerimauti, ko artimiausiu metu gali pasiūlyti „Porsche“ dizaino studija.
„Porsche Design Monobloc“ pavaros GMT chronotimeras – kaip apžvelgta čia, titano korpuse su juoda gumine juostele ir juodu saulės spindulių ciferblatu – parduodama už 6 530 EUR. Dvi versijos su titano apyranke, viena su juodu, kita su mėlynu ciferblatu, kainuoja 6850 EUR, o juodo karbido danga padengto titano modelis parduodamas už 7 450 EUR.