Fratello penktadienis: mikro prekės ženklų kilimas | „WatchTime“

Turime pripažinti, kad šios savaitės Fratello penktadienio straipsnio pavadinimas skamba tarsi naujam „Transformatorių“ filmui, tačiau taip nėra. Vienintelis dalykas, kurį šis straipsnis turi bendro su milžiniška robotų franšize, yra tai, kad abu yra susiję su mechaniniais įtaisais – mūsų atveju visa tai susiję su tam tikro laikrodžių rinkos segmento augimu.

Per pastaruosius kelerius metus matėme „mikro prekės ženklų“ augimą laikrodžių pramonėje-dažnai vieno žmogaus operacijas. Nesvarbu, ar tai yra dėl to, kad didieji prekės ženklai, kurie savo verslą valdo kaip didžiulės korporacijos, kasmet didina savo laikrodžių kainas tiek, kad jie tapo neįdomūs daugeliui laikrodžių entuziastų, ar tai, kad mikro prekės ženklai yra stipresni santykių su savo vartotojais, nes jie tiesiogiai su jais bendrauja, mes nežinome. Kad ir kokia būtų nuolat augančio susidomėjimo mikro prekės ženklais priežastis, mes, „Fratello Watches“, manome, kad šie prekės ženklai ir juos valdantys žmonės nusipelno šiek tiek mūsų skaitytojų dėmesio.

Gražus daugelio šių mikro prekės ženklų dalykas yra tai, kad jie suteikia jums galimybę tapti akcininku, naudojant minios finansavimą, kad įgyvendintų savo svajones tapti laikrodžių prekės ženklu. Puikus sėkmingo projekto pavyzdys buvo atgimęs „Dubois & Fils“, prekės ženklas, kilęs nuo 1743 m. Ir gaminantis rankinius laikrodžius nuo 1910 m. 1988) nusipirko „Dubois & Fils“ ir nusprendė jį atgaivinti. Naudodamas minios finansavimo platformą, kad surinktų pakankamai lėšų savo laikrodžio gamybai, jis 2013 m. Pristatė pirmuosius „Dubois & Fils“ laikrodžius. Iš pradžių naujieji akcininkai galėjo įsigyti vieną iš naujų kūrinių, o netrukus „Dubois & Fils“ pasiekė likusias dalis. rinkos taip pat. Nuo to laiko į kolekciją buvo įtraukti nauji modeliai, o dabar atrodo, kad „Dubois & Fils“ yra mikro prekės ženklas, kuris čia pasiliks, turėdamas profesionalų platinimo tinklą ir garantinį aptarnavimą.

Labai naudojama platforma, skirta mikro prekės ženklams pranešti apie savo naujus projektus ar kolekcijas, yra „Kickstarter“. Ši minios finansavimo platforma rodo mikro prekės ženklo verslo planą su visais jo gairėmis, pažanga ir galimybėmis jums-kaip naujam akcininkui-dalyvauti. Mikro prekės ženklai dalijasi su jumis savo idėjomis, dizainu ir gamybos etapais, taip pat leidžia jums, pavyzdžiui, komentuoti tam tikrus dizainus ir balsuoti už juos.

Žemiau yra nedidelis mikro prekės ženklų pasirinkimas, kuriuos verta ištirti ir galbūt net investuoti.

Melburno laikrodžiai

Įkūrė Sujainas Krishnanas, kuris pradėjo šį Australijos prekės ženklą, kad galėtų pasiūlyti įdomių dizaino mechaninių laikrodžių už prieinamą kainą. Melburnas, kurio kainų diapazonas siekia maždaug 600 EUR, siūlo daugybę puikių dizaino laikrodžių. Mūsų mėgstamiausias yra „Portsea“ su mėlynu ciferblatu, kaip parodyta paveikslėlyje. Jame yra elegantiškas laikrodžio dėklas su ciferblatu, kuris turi skirtingus sluoksnius, kad sukurtų daug gylio. Remiantis originaliais jūriniais chronometrais, ratukas yra labai įskaitomas. Viduje yra mechaninis Miyota judesys. „Melburno laikrodžiai“ savo minios finansavimo procesui naudojo „Kickstarter“. Daugiau informacijos apie „Portsea“ modelį rasite čia.

Tempest laikrodžiai

„Tempest Watches“ yra mikro prekės ženklas iš Honkongo, kurį valdo tikras laikrodžių entuziastas, norėjęs sukurti gražius laikrodžius ir turėti laimingų klientų. Jis sukūrė visas savo laikrodžių dalis, išskyrus judesius. „Tempest Watches“ turi dvi kolekcijas („Viking“ ir „Commodore“) ir daugiausia dėmesio skiria nardymo laikrodžiams. Naudojamus judesius gamina Miyota – tvirti darbiniai arkliai, kurie atliks šį darbą. Dėklai pagaminti iš 316L nerūdijančio plieno (su PVD danga arba be jos) arba iš titano. Šių laikrodžių kainos svyruoja nuo 600 EUR iki 870 EUR. Išsamią „Tempest Commodore“ apžvalgą rasite čia.

„Tempest Commodore“ laikrodžiai

Lebois & Co.

Senovinių laikrodžių gerbėjai gali atpažinti pavadinimą „Lebois & Co. Praėjus lygiai 80 metų nuo „Lebois & Co“ įkūrimo, olandų verslininkas ir laikrodžių entuziastas Ton van Wijlick paskelbė apie šio prekės ženklo atgimimą. Vykdydamas minios finansavimo projektą „Kickstarter“, van Wijlick nori, kad „Lebois & Co Avantgarde Date“ (nuotraukoje) gamyba būtų pradėta anksčiau nei vėliau. Laikrodis yra aiškiai įkvėptas senovinio „Lebois & Co“ dizaino, tačiau jame yra modernių funkcijų ir Šveicarijoje pagamintas ETA judesys. „Kickstarter“ projektas ką tik prasidėjo, o žmonės gali dalyvauti investuodami tik apie 5 EUR. Projekto rėmėjai, pasižadėję 1 100 EUR ar daugiau, vos tik pasibaigus, gaus „iš naujo paleistą“ laikrodžio „Avantgarde Date“ leidimą. Daugiau informacijos apie „Lebois & Co“ ir „Avantgarde Date“ rasite čia.

„Lebois & Co. Avantgarde“

Lankytojų stebėjimo įmonė

Šis mikro prekės ženklas sulaukė daug sėkmės su savo „Calligraph Duneshore“ laikrodžiu. Jo dizainą įkvėpė smėlio kopos netoli jo įkūrėjo Phil Rodenbeck namų. Laikrodžio rodyklės pagrįstos plunksnakočio plunksnos dizainu. „Visitor Watch Co“ taip pat sėkmingai įgyvendino „Kickstarter“ projektą, norėdamas gauti finansavimą savo laikrodžiams, o pirmoji laikrodžių partija dabar gaminama ir pristatoma 2015 m. Rugpjūčio mėn. Už 650 EUR kainą gausite laikrodį su unikalus dizainas, sumuštinio stiliaus ciferblatas ir savaiminis sukimasis. „Visitor Watch Co.“ savo laikrodžiams taip pat nusprendė naudoti mechaninį „Miyota“ judesį. Daugiau informacijos rasite čia.

„Visitor Watch Co.“ kaligrafinis laikrodis

Sutaupyti

Sutaupyti

vyriški laikrodžiai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *