Atnaujintas „Audi A4

2002 m. „Audi“ pertvarkė savo kompaktiškus, pradinio lygio A4 sedaną ir A4 Avant universalų dizainą ir pasiūlė daugiapakopę bepakopę transmisiją (CVT). Audi A4 sedanas ir A4 Avant komplektuojami su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, dviejų pakopų priekinėmis oro pagalvėmis ir padangų slėgio stebėjimo sistema. Visuose modelių linijos modeliuose įrengtas XM arba Sirius palydovinis radijas. CVT užtikrina didesnį degalų naudojimo efektyvumą nei tradicinė automatinė pavarų dėžė. Galimi trys kėbulo tipai, jie siūlomi su 1,8 l varikliu su turbokompresoriumi arba 3,0 l su V6 varikliu.

Audi A4 sedanas

Kabrioletas ir sedanas taip pat siūlomi su „FrontTrak“ priekinių ratų pavara ir „quattro“ visų ratų pavara. Galima įsigyti ksenono didelio intensyvumo išlydžio priekinius žibintus, galinę parkavimo pagalbos sistemą Parktronikai, stoglangį ir vėjo deflektorių kabrioleto versijai. A4 kabrioleto salonas yra pakankamai erdvus, kad jame tilptų keturi žmonės. Audi stereo sistema turi šešių CD keitiklį ir devynis garsiakalbius. Taip pat siūlomas keturių stipinų oda aptrauktas vairas, reguliuojamo aukščio priekinės sėdynės su keturių krypčių elektriniu juosmens reguliavimu ir šildomais elektriniais veidrodėliais, automatinė dviejų zonų klimato kontrolė, veikianti su saulės ir slėgio jutikliais, ir navigacijos sistema.

Audi A4 variklis

Audi A4 variklį pakeitė Audi, suteikdama jam naują 1,8 litro keturių cilindrų variklį su turbokompresoriumi ir 3,0 litro V6 variklį, išvystantį 220 AG. Priklausomai nuo modelio, standartinėje įrangoje yra penkių arba šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė. Audi A4 sedanas ir A4 Avant turi užuolaidines oro pagalves, kurios išsiskleidžia virš langų. Šoninio smūgio oro pagalvės priekyje yra standartinė visų modelių įranga, taip pat galima įsigyti galinių sėdynių šoninio smūgio oro pagalves. Elektroninėje stabilizavimo programoje yra stabdžių pagalbinė sistema. Audi A4 serijos automobiliai turi daug ką pasiūlyti vairuotojui, tačiau svarbiausias akcentas – daugiapakopė CVT pavarų dėžė „multitronic“.

CVT veikia taip subtiliai, kad vairuotojas jos net nepastebi, ji atlieka viską, ką žada automatinė pavarų dėžė, tačiau nekeičia pavarų. A4 pereinamoji reakcija yra puiki, o kadangi CVT veikia taip subtiliai, dauguma vairuotojų turėtų greitai priprasti prie lėto pavarų perjungimo. Kurdama A4, „Audi“ pirmenybę teikė prabangai, o ne sportiškumui; A4 užtikrina aukščiausios klasės patirtį. Šis automobilis pasižymi užtikrintomis, stipriomis ir veržliomis eksploatacinėmis savybėmis, tačiau jis nėra pakankamai jaudinantis. A4 kabrioletą lengva vairuoti ir jis sumaniai juda, tačiau jo valdymas nėra pats judriausias. Sėdynės maloniai paminkštintos, meistriškai atraminės ir patogios.

 

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *